Záruka, Servis, Reklamace
Záruky
Záruka na zboží je u Kovo Praktik s.r.o. 10 let, netýká se pouze spotřebního materiálu, akumulátorů, apod. Naše zboží prověřujeme a proto mu můžeme důvěřovat!
Vrácení a výměna zboží
Máte právo vrátit nebo vyměnit obdržené zboží bez udání důvodu do 14-ti dnů od jeho obdržení v nepoškozeném obalu.
Servis a reklamace
V případě, že se vyskytne jakýkoliv problém s Vašim zbožím, neodkladně prosím volejte naši linku +420 596 789 334 nebo nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu na adrese: prodej@kovopraktik.cz. Vaše problémy řešíme ihned!
Zákaznický servis
V případě jakéhokoliv Vašeho dotazu jsme Vám k dispozici od 6.00 do 14.30 hod. každý pracovní den.
Volejte naši linku: 596 789 334
Formulář pro nahlášení reklamace
V případě, že budete reklamovat dodané zboží, prosím vyplňte reklamační formulář na adrese: https://www.corping.cz/zaruka--servis--reklamace/
Urychlíte tak zpracování a vyřízení Vaší reklamace.
Co dělat když...
Obdrželi jste zboží poškozené?
Může se stát, že zrovna Vám bylo doručeno zboží poškozené dopravou. Prosím neotálejte a neprodleně nám dejte tuto skutečnost vědět. I v případě, že obal je nepoškozen a zásilka se jeví v pořádku, rozbalte ji prosím co nejdříve, abyste se přesvědčili, že je vše tak jak má být.
Nenašli jste v zásilce fakturu?
To proto, že naše faktury jsou zasílány pouze elektronicky, ale chápeme, že i takto se k Vám nemusela dostat a mohla být vyhodnocena jako SPAM. Napište nám nebo zatelefonujte, pošleme Vám fakturu obratem.
Chybí některé položky nebo díly?
I sebedokonalejší systém může být někdy ovlivněn lidským faktorem. Bude-li cokoli chybět, neváhejte a dejte nám to vědět.
Nenašli jste návod k montáži?
Návod k montáži a obsluze je přiložen u zboží, jehož charakter si to vyžaduje. Pokud jste jej nedopatřením vyhodili i s obalem, kontaktujte nás na tel.: + 420 596 789 334 nebo e-mailem prodej@kovopraktik.cz. Chybějící návod Vám zašleme obratem.
Nejste spokojeni se zbožím?
Nesplňuje-li zboží Vaše očekávání, sdělte nám to! Je to Vaše právo! My se postaráme, abychom vše napravili. Pomůžete nám tak zkvalitnit naše služby. Předem děkujeme. Nevyhazujte obaly ihned po rozbalení! V případě vrácení zboží požadujeme navrácení pouze v originálním obalu.