FAQ – Nejčastější dotazy zákazníků
Obecné dotazy
Nenašli jste v zásilce fakturu?
To proto, že naše faktury jsou zasílány pouze elektronicky, ale chápeme, že i takto se k vám nemusela dostat a mohla být vyhodnocena jako SPAM. Zkontrolujte také složku s hromadnou poštou nebo obchodní sdělení. Ani tak jste fakturu ve schránce nenašli? Napište nám nebo zatelefonujte, pošleme vám fakturu obratem.
Objednali jste si zboží, ale nepřišlo vám žádné potvrzení do e-mailové schránky?
Zkontrolujte, jestli jste správně zadali svou e-mailovou adresu. Pokud ano, je možné, že mohlo potvrzení zapadnout mezi spamy, do hromadné pošty nebo do obchodních sdělení. Nenašli jste ho? Kontaktujte nás, ověříme správnost zadaných údajů.
Jak objednat po telefonu?
Ve všední dny 6–14.30 hod volejte na telefonní číslo +420 596 789 334. Připravte si své kontaktní údaje, adresu doručení, způsob platby a kódy zboží, které chcete objednat (najdete je na detailu produktu). Pokud objednáváte na firmu, podnikatelský subjekt, státní instituci či školské zařízení, nachystejte si také IČO.
Uvedli jste při objednávce špatné údaje?
Co nejdříve nás kontaktujte, abychom mohli údaje opravit. Správným vyplněním údajů předejdete následným problémům při doručení zboží a dalším administrativním úkonům, vždy si je proto zkontrolujte, než objednávku odešlete.
Je nutné mít na e-shopu registraci?
Ne, můžete u nás nakupovat i bez registrace.
Chybí některé položky nebo díly?
I sebedokonalejší systém může být někdy ovlivněn lidským faktorem. Bude-li cokoliv chybět, neváhejte a dejte nám to vědět.
Nenašli jste návod k montáži?
Návod k montáži a obsluze je přiložen u zboží, jehož charakter si to vyžaduje. Pokud jste jej nedopatřením vyhodili i s obalem, kontaktujte nás na telefonním čísle +420 596 789 334 nebo e-mailem prodej@kovopraktik.cz. Chybějící návod vám zašleme obratem.
Dokážete poradit s výběrem?
Ano. Využít můžete chat na webu, e-mail nebo telefon. Co nevíme, zjistíme u dodavatelů.Zajistíme doplňující informace, návody i náčrtky a zašleme vám je.
Dotazy ke zboží
Obdrželi jste zboží poškozené?
Může se stát, že zrovna vám bylo doručeno zboží poškozené dopravou. Prosím neotálejte a neprodleně nám dejte tuto skutečnost vědět. I v případě, že obal je nepoškozen a zásilka se jeví v pořádku, rozbalte ji prosím co nejdříve, abyste se přesvědčili, že je vše tak jak má být.
Nejste spokojeni se zbožím?
Nesplňuje-li zboží vaše očekávání, sdělte nám to. My se postaráme, abychom vše napravili. Pomůžete nám tak zkvalitnit naše služby. Předem děkujeme. Nevyhazujte obaly ihned po rozbalení! V případě vrácení zboží požadujeme navrácení pouze v originálním obalu. Vrácení je možné bez udání důvodů do 14 dnů.
Jaká je záruka na zboží?
U našeho zboží nabízíme záruku 10 let.
Dá se objednat více kusů zboží než je skladem?
Je to možné pokud se nejedná o doprodej. Na detailu produktu uvidíte, kolik kusů máme aktuálně skladem i datum, kdy se plánuje další naskladnění. Pokud to uvedeno není, jsme schopni zjistit u dodavatele. Na základě domluvy se zákazníkem je možné expedovat zásilku částečně, nebo kompletně.
Je možné vyzvednout zboží osobě?
Bohužel osobní odběry nenabízíme. Na vše ale u nás máte dopravu zdarma.
Dá se zboží před objednáním osobně prohlédnout?
Jelikož nemáme kamennou prohlídku, pouze sklad a výrobní dílnu, dá se zboží pouze objednat na e-shopu.
Přišlo jiné zboží, než bylo objednáno. Co teď?
Jedná se o reklamaci. Vyplníte reklamační formulář a během pár dní bude všechno vyřešeno k vaší spokojenosti. Pokud zboží nebude skladem, informujeme vás o naskladnění.
Dotazy k přepravě zboží
Dá se posunout datum expedice?
Ano. Pokud máte zájem o pozdější expedici, upozorněte nás na to v objednávce. Expedujeme na přání zákazníka.
Kdo doručí zásilku?
Zboží doručí DPD, RABEN nebo TOPTRANS podle velikosti a hmotnosti objednaného zboží.
Poskytuje přepravce informace o doručení?
Dopravce vám zašle údaje o doručení na uvedené telefonní číslo, popřípadě e-mail.
Nenašli jste odpověď na svou otázku? Napište nám na prodej@kovopraktik.cz nebo zavolejte na +420 596 789 334. Rádi vám pomůžeme.